פילאטיס קליני?
 
סובלים מנקעים או מחוסר יציבות של הקרסול? רוצים לרוץ מהר יותר או לבעוט בכדור חזק יותר? למה שלא תנסו פילאטיס?...
יותר ויותר מחקרים איכותיים מוכיחים כי לחיזוק שרירי ליבה השפעה חיובית על רכיבים משמעותיים בפעילות ספורטיבית ואתלטית. השפעה זו מתורגמת לשיפור ביצועים, שיקום וטיפול בפגיעות ספורט, ומניעת פציעות
מחקר שפורסם לאחרונה בחן את ההשפעה המידית של חיזוק שרירי ליבה על יכולת שיווי המשקל של שחקני כדורגל.
 
החוקרים ערכו מבחן לשיווי משקל לשלוש קבוצות:
1. קבוצה שביצעה תרגול של חיזוק שרירי ליבה (התרגילים ששימשו במחקר מופיעים בצילום – תרגילים אלו נבחרו כיוון שהם נבדקו והוכחו כיעילים בחיזוק ושיפור עבודת שרירי ליבה)
 

2. קבוצה שערכה תרגול של חיזוק כללי בעבודה על שרירים גדולים ולא מייצבים (כפיפות בטן, שכיבות שמיכה וכדומה).

 

3. קבוצה שלישית שלא ערכה תרגול כלל

הממצאים היו חד משמעיים ובעלי מובהקות סטטיסטית: הקבוצה היחידה שהראתה שיפור משמעותי ביכולת שיווי המשקל היא הקבוצה שביצעה קודם למבדק את תרגילי חיזוק שרירי הליבה.

 

מחקר זה מצטרף למחקרים רבים נוספים, המוכיחים את הרווח המידי וגם ארוך הטווח של חיזוק שרירי ליבה, בשיפור יכולות אתלטיות ובמניעת פציעות.

© 2014 by Sport Clinic. 

לקביעת תור, התקשרו: 

077-4421997 ישיר

 054-7527799 נייד
ספורט קליניק |
info@sportclinic.co.il

*זכאות להחזר כספי לבעלי ביטוח בריאות בחברות הפרטיות וקופ"ח כללית*